Welkom

Welkom op mijn blog, hier deel ik alles wat ik heb gehaakt met de (gratis) patronen of een link naar de patronen. Dit zijn oa. Knuffels, wagenspanner, speelgoed, cadeaus voor volwassenen en nog veel meer.

Geen zin/tijd/ervaring om zelf aan de slag te gaan? Mijn creatie's zijn ook te koop via BieKado bij Etsy

dinsdag 31 januari 2017

Box speeltje zee ^ haken

Zoals ik al eerder heb aangeven is min zoontje helemaal fan van zijn inktvisje, ook speelt hij tegenwoordig erg veel op zijn buik in de box.

Daarom besloot ik een nieuw box speeltje voor hem te haken.



Het zeewier maak ik net als de tentakels van de inktvisjes. 1 rij losse ongeveer 20cm (maar het wat je wil) en dan 2 vasten in elke lus haken.  Daarbij haakte ik nog en visje en een inktvisje.
Patroon; Visje Octopus

Alles heb ik aan elkaar geknoopt en hier wilde ik een kraal overheen schuiven, echter heb ik het knopen niet zo netjes gedaan waardoor dit geen gezicht is. Daarom ene halve bal gehaakt met die ik met een randje heb afgewerkt, nog en koord erbij gehaakt en het speeltje kan in de box gehangen worden.




Is de omschrijving niet duidelijk en kom je er niet uit. Laat het mij dan weten dan zorg ik voor een uitgebreidere omschrijving.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Cactus rammelaar

Ik heb al zoveel cactussen gehaakt met mijn haakpatroon en opeens kreeg ik een idee voor ene nieuw soort rammelaar is hij niet super leuk? ...