Welkom

Welkom op mijn blog, hier deel ik alles wat ik heb gehaakt met de (gratis) patronen of een link naar de patronen. Dit zijn oa. Knuffels, wagenspanner, speelgoed, cadeaus voor volwassenen en nog veel meer.

Geen zin/tijd/ervaring om zelf aan de slag te gaan? Mijn creatie's zijn ook te koop via BieKado bij Etsy

zaterdag 14 januari 2017

Wagenspanner vlinders ^I^

Voor mijn kleine nichtje heb ik een wagenspanner gehaakt met vlinders, ze is afgelopen zomer geboren.




De ouders zijn niet zo fan van roze, toch wilde ik het een beetje meisjesachtig houden en heb er daarom voor gekozen de lijfjes van de vlinders met lila te haken. En dit in combinatie met de stoere kleuren voor de vleugels.


Om de wagenspanner af te maken heb ik er 2 Hartjes bij gehaakt krijgt hij precies de juiste lengte, en de blauwe hartjes kleuren mooi bij de wagen.



Op verschillende site's worden mooie houten clips voor wagenspanners aangeboden, deze heb ik besteld maar ik snap zelf toch niet echt hoe je die dan vast moet klippen. De ringen uit een speelsetje die ik al heb passen wel makkelijk. 
Toen liep ik bij de action tegen een setje mooie doorzichtige ringen aan. Deze kosten bijna niets het zijn namelijk ringen om en douchegordijn mee vast te maken. Ze werken perfect als ringen voor een wagenspanner.
Ik zal ze zelf niet als kinderspeelgoed gebruiken maar je moet toch altijd blijven opletten als een kindje met de wagenspanner speelt dus voor dit doel vind ik ze wel geschikt.
.

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke vlinder-wagenspanner, de kleurencombinatie is goed gekozen. Handige tip, de doorzichtige ringen. Ik gebruik wel de houten clips, ze werken volgens hetzelfde principe als je ringen.
    Groetjes, Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je, deze ringen blijken toch niet helemaal geschikt te zijn. Soms breken ze maar je hebt ook baby speelringen die je er goed voor kan gebruiken.
    De wagen waarvoor ik deze wagenspannen haakte heeft een dikke rand en verder ook niet echt mogelijkheden om de clips aan te klemmen. Dan werken ringen erg makkelijk.
    Groet, Dii

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor deze mooie patroon
    Het is heel mooi uit gelegd en makkelijk tevolgen toppie

    BeantwoordenVerwijderen

Cactus rammelaar

Ik heb al zoveel cactussen gehaakt met mijn haakpatroon en opeens kreeg ik een idee voor ene nieuw soort rammelaar is hij niet super leuk? ...