Welkom

Welkom op mijn blog, hier deel ik alles wat ik heb gehaakt met de (gratis) patronen of een link naar de patronen. Dit zijn oa. Knuffels, wagenspanner, speelgoed, cadeaus voor volwassenen en nog veel meer.

Geen zin/tijd/ervaring om zelf aan de slag te gaan? Mijn creatie's zijn ook te koop via BieKado bij Etsy

donderdag 23 februari 2017

Dino haken ^ gratis patroon

Ik kreeg de vraag of ik een dino kan haken; ja natuurlijk dus eerst op zoek naar een gratis patroon. Dit patroon vind ik erg leuk door zijn eenvoud.
Het patroon moet je even door hebben aangezien je eerst de rug haakt en daar dan een voor een de poten eraan haakt. In de link is dit erg duidelijk uitgelegd.
Ik heb lang getwijfeld over of ik de dino nog kleuraccenten zal geven en zo ja welke, de uiteindelijke combi vind ik erg leuk geworden.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Cactus rammelaar

Ik heb al zoveel cactussen gehaakt met mijn haakpatroon en opeens kreeg ik een idee voor ene nieuw soort rammelaar is hij niet super leuk? ...