Welkom

Welkom op mijn blog, hier deel ik alles wat ik heb gehaakt met de (gratis) patronen of een link naar de patronen. Dit zijn oa. Knuffels, wagenspanner, speelgoed, cadeaus voor volwassenen en nog veel meer.

Geen zin/tijd/ervaring om zelf aan de slag te gaan? Mijn creatie's zijn ook te koop via BieKado bij Etsy

dinsdag 21 februari 2017

Tasje haken

Ik heb altijd een volle zak met plastic tasjes in huis gehad, maar sinds je ze niet meer standaard in de winkel krijgt begint deze steeds leger te raken.

Dan moet je overstappen naar iets anders of betalen voor een plastic tasje maar dat zie ik niet zo zitten. Ik heb een tasje gehaakt met dit patroon.

Het is een fijn tasje alleen een beetje klein, ook is de opening wat smal dit komt door het ontwerp i.c.m. een te kleine haaknaald of omdat ik best strak haak. Verder is het niet storend en een mooie reden om binnenkort nog en ander patroon te proberen.

2 opmerkingen:

  1. Heb net hetzelfde probleem, plastic zakjes worden zeldzaam! Goed voor het milieu hoor, ik ben er niet boos voor, maar soms heb je ze gewoon nodig. En deze mooie gehaakte exemplaartjes kunnen goed dienst doen! Leuke kleurtjes trouwens! Benieuwd naar je volgende poging :-)
    Fijne dag, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klopt en de deze versie kan in de was wat ook erg fijn is. Vind hergebruik van tasjes goed te doen maar als ik een tas eerst heb gebruikt voor boodschappen (met uien ofzo) dan gebruik ik deze niet meer voor kleding.

    Ik heb trouwens nog best veel op mijn lijstje staan om te haken dus weet zo niet wanneer de volgende poging gaat zijn.
    Groet, Dii

    BeantwoordenVerwijderen

Cactus rammelaar

Ik heb al zoveel cactussen gehaakt met mijn haakpatroon en opeens kreeg ik een idee voor ene nieuw soort rammelaar is hij niet super leuk? ...