Welkom op mijn blog, hier deel ik alles wat ik heb gehaakt met de (gratis) patronen of een link naar de patronen. Dit zijn oa. Knuffels, wagenspanner, speelgoed, cadeaus voor volwassenen en nog veel meer.

Geen zin/tijd/ervaring om zelf aan de slag te gaan? Ik haak ook op bestelling. Mail me voor meer info

dinsdag 21 maart 2017

Boho wagenspanner ^ tipi ^ wolk ^ cactus

Weer een leuk project af; een boho wagenspanner hier heb ik een tipi, cactus en wolkje gehaakt.

Het patroon van het wolkje vind je hier

De tipi is een eigen ontwerp, maar als je weet hoe je een driehoek haakt kom je al erg ver. Ik ben nog van plan dit ontwerp uit te werken dus als je het graag wil hebben dan laat het maar weten.

De cactus heb ik ook zelf ontworpen en na wat aanpassingen ben ik erg tevreden. Hij staat nu nog ergens op een kladje geschreven. Wil je ook graag een cactus haken dan laat een reactie achter onder dit bericht, dit is voor mij een mooie reden om het patroon verder uit te werken en dan weer ik ook of het klopt.

Ik heb al eerder wat patronen aangepast maar nog niet eerder zelf ontworpen en dus ook niet uitgeschreven, best spannend als iemand ze voor mij wil testen.


Update: inmiddels heb ik bijpassende rammelaars gehaakt en het patroon voorde cactus uitgewerkt zie mijn berichtje

5 opmerkingen:

  1. Wow wat een leukerd! Ik wil t wel een keer voor je proefhaken hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je, een mooie motivatie voor mij om de patronen uit te werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou dit patroon heel graag willen maken van de casus en de tipi voor mijn kleine meisje. Echt super mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb het patroon van de cactus inmiddels uitgetypt, nog even kijken of ik het duidelijker kan maken met een tekeningetje. Als dat gelukt is komt er een blog online, dus houd deze week mijn blog in de gaten!

      Groet, Dii

      Verwijderen