Welkom

Welkom op mijn blog, hier deel ik alles wat ik heb gehaakt met de (gratis) patronen of een link naar de patronen. Dit zijn oa. Knuffels, wagenspanner, speelgoed, cadeaus voor volwassenen en nog veel meer.

Geen zin/tijd/ervaring om zelf aan de slag te gaan? Mijn creatie's zijn ook te koop via BieKado bij Etsy

woensdag 21 juni 2017

WIP ^ Work in Progres ^ to hook

Voor sommige heel herkenbaar en voor andere juist niet, maar aan hoeveel projecten werk je tegelijkertijd?
Deze vraag met onderstaande foto's heb ik ook weleens op een facebookgroep gesteld en vind het dan ook erg leuk om de reacties te lezen. 

Ik heb eigenlijk ook altijd wel  minimaal 3 projecten liggen en soms veel meer. En dan zijn sommige voor 90% af maar dat laatste deel blijf ik dan maar uitstellen. Vooral het in elkaar zetten kan bij mij erg lang duren. Daarna komt nog het op de foto zetten en dan ooknog een berichtje erbij tikken, soms ben je zo een paar maanden verder.

Soms maak ik tussendoor nog een foto van de lopende projecten (meetstal ook iets wat ik mezelf voorneem maar dan alsnog niet doe) en deze wil ik nu graag met jullie delen. Het zijn wat oude foto's

Bovenstaande projecten zijn allemaal al afgewerkt zie; 

In het zwart was ik nog iets aan het proberen met letters maar die heb ik later weer uitgehaald.

Wederom de Wagenspanner Vlinders, hier komt toch veel inelkaarzetten bij kijken dus blijft dit langer liggen.
Wel met een kleine uitbreiding in de vlinder famillie met de Vlinder knuffel
En nog een tunisch gehaakt vest, deze is al een tijdje af maar hier moet ik nog een mooie foto van maken en een berichtje bij typen.

Nog een verzameling;
Hier zie je;
en
een beertjes rammelaar, een bijen knuffeltje als vriendje voor het vlindertje, een klein vlindertje (eigen patroon wat ik nog moet uitwerken) en iets oranjes en iets groens wat ik waarschijnlijk weer heb uitgehaald.

Want momenteel is ijn WIP (work in progres) mandje ver leeg, misschien komt het door de hormomen wie zal het zeggen aangezien ik begin deze week uitgerend ben van mijn 2e kindje, je leest het goed begin deze week dus ik ben al 'over tijd'.  Zie ook dit berichtje

Toch vind ik het nog steeds heerlijk ontspannend om te haken en het is ook iets waar je rustig bij kan zitten, ideaal in mijn situatie en zeker met dit warme weer moet je niet te veel doen. Maar eerst iets afwerken voordat ik aan een nieuw project ga beginnen anders blijft er te veel liggen. Geen idee of ik komende tijd nog veel ga haken ik zal mijn handen eerder vol hebben aan 2 kinderen en kraamvisite.

Ik heb nog een paar berichtjes klaar staan om te publiceren en ooknog een aantal foto's die ik van een berichtje kan voorzien. Echter wil ik me nergens aan binden dus het kan ook zijn dat jullie mij een tijdje moeten missen. Ik zie wel hoe het loopt.. tot ziens!!


Ook mijn Facebookshop BieKado gaat op een laag pitje, maar ik heb nog wat gehaakte cadeau's klaar liggen die ik in overleg kan versturen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Cactus rammelaar

Ik heb al zoveel cactussen gehaakt met mijn haakpatroon en opeens kreeg ik een idee voor ene nieuw soort rammelaar is hij niet super leuk? ...