Welkom

Welkom op mijn blog, hier deel ik alles wat ik heb gehaakt met de (gratis) patronen of een link naar de patronen. Dit zijn oa. Knuffels, wagenspanner, speelgoed, cadeaus voor volwassenen en nog veel meer.

Geen zin/tijd/ervaring om zelf aan de slag te gaan? Mijn creatie's zijn ook te koop via BieKado bij Etsy

zaterdag 6 januari 2018

Driehoekjes sjaal

Mijn 2e poging om een driehoekjes sjaal te haken en dit keer met succes.. de Alpaca silk variant heb ik uitgehaald omdat het voor dat garen niet zo geschikt was.

Dit keer gebruikte ik het Lucie garen van de Wibra deze is 50% katoen en 50% acryl en haakt lekker weg. Het kleurverloop zit er al in dus heb ik maar 2 keer opnieuw moeten aanhechten omdat mijn garen op was. Totaal gebruikte ik dus 3 bollen en een restje katoen voor het randje.

Het kleurverloop is mooi verdeeld maar niet super voorspelbaar wat ik wel leuk vind. 

Ook zin om ook deze sjaal te haken het patroon is van  Saskia Laan

4 opmerkingen:

  1. Knap!! Doet me al denken aan de lente! En zo goed gecombineerd: het juiste garen met het juiste patroon!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je.. ik vind het met sjaals zo moeilijk om het juiste garen bij het juiste patroon te vinden. Daarom stel ik het haken van sjaals altijd uit.
      Maar misschien is dat ook de ervaring die ik nog mis.

      Verwijderen

Cactus rammelaar

Ik heb al zoveel cactussen gehaakt met mijn haakpatroon en opeens kreeg ik een idee voor ene nieuw soort rammelaar is hij niet super leuk? ...