Welkom

Welkom op mijn blog, hier deel ik alles wat ik heb gehaakt met de (gratis) patronen of een link naar de patronen. Dit zijn oa. Knuffels, wagenspanner, speelgoed, cadeaus voor volwassenen en nog veel meer.

Geen zin/tijd/ervaring om zelf aan de slag te gaan? Mijn creatie's zijn ook te koop via BieKado bij Etsy

dinsdag 20 februari 2018

Mini hat ^ mini hoedje haken

*****pattern in EN & NL below *****

Graag wil ik jullie nogmaals voorstellen aan Mr. Cactus. Even een apart berichtje zodat het patroon van het hoedje makkelijker gevonden kan worden.
Hoedje:
start met een magische ring van 6v
elke steek meerdere totaal 12 steken
de volgende 2 rijen 12v
daarna in elke steek meerderen totaal 24v
afhechten en het hoedje ene beetje vormen eventueel nog opvullen voordat je het aan de cactus naait.
Patroon cactus : Biekado on Etsy (klik)

Pattern min hat:
1 : sc 6 in a magic ring 
2 : incr. 6 times (12sts)
3 : 12sc
4 : 12sc
5nr row: incr. 12 times (24sts)
tie off and make up the hat a little bit if necessary before you sew it to the cactus.

Pattern cactus: Biekado on Etsy (click) 

Staat ook leuk bij een wolkje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Cactus rammelaar

Ik heb al zoveel cactussen gehaakt met mijn haakpatroon en opeens kreeg ik een idee voor ene nieuw soort rammelaar is hij niet super leuk? ...