Welkom

Welkom op mijn blog, hier deel ik alles wat ik heb gehaakt met de (gratis) patronen of een link naar de patronen. Dit zijn oa. Knuffels, wagenspanner, speelgoed, cadeaus voor volwassenen en nog veel meer.

Geen zin/tijd/ervaring om zelf aan de slag te gaan? Mijn creatie's zijn ook te koop via BieKado bij Etsy

donderdag 16 maart 2017

Mandje van een oud shirt

Van een oud shirt tshirt yarn maken dat wilde ik ook weleens proberen.
 
Ik knipte 2 oude hempjes op deze manier, maakte er een mooie bol van en heb er een mandje van gehaakt.
Met de perfecte voorbeelden van internet in mijn gedachte valt het resultaat een beetje tegen. Dit komt vooral door de gebruikte hempjes deze hebben een naad en deze kom je met het haken steeds tegen en is moeilijk weg te werken. Ik ben ergens begonnen en gestopt toen mijn draad op was, met 2 hempjes kom ik op een klein mandje van ca 15 cm doorsnede en 10cm hoog.
Heb je toevallig een naadloos shirt dan gaat het al een stuk beter.
 
Het was leuk deze techniek geprobeerd te hebben maar daar blijft het ook bij. Voor een groter project moet je echt op zoek naar naadloze shirts en die verknippen, dan ben je naar mijn idee net zo makkelijk en duur uit bij de aanschaf van kant en kaar tshirt yarn.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Cactus rammelaar

Ik heb al zoveel cactussen gehaakt met mijn haakpatroon en opeens kreeg ik een idee voor ene nieuw soort rammelaar is hij niet super leuk? ...