Welkom

Welkom op mijn blog, hier deel ik alles wat ik heb gehaakt met de (gratis) patronen of een link naar de patronen. Dit zijn oa. Knuffels, wagenspanner, speelgoed, cadeaus voor volwassenen en nog veel meer.

Geen zin/tijd/ervaring om zelf aan de slag te gaan? Mijn creatie's zijn ook te koop via BieKado bij Etsy

zaterdag 24 juni 2017

Schattige, super simpele bijtringen

Ik gebruik dezelfde titel als Luova tyttö want deze benaming past helemaal bij
deze houten bijtringen met haakwerkje.


Anders dan de naam doet vermoeden is Luova tyttö een Nederlandse blogster en heeft het patroon vertaald in het Nederlands, je vind het hier

Is je Deens beter of houd je ban een uitdaging dan kan je voor het originele patroon van Little Happy Crochet gaan


Ik heb ook houten ringen van 7cm doorsnede gebruikt
Naald 2,5 mm en verschillende restjes katoen


Meer weten over welke materialen ik graag gebruik en waar ze te koop zijn vind je bij Mijn shop tips
Vind je ze leuk en heb je geen zin om te haken? Ze zijn te koop voor € 6,50 per stuk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Cactus rammelaar

Ik heb al zoveel cactussen gehaakt met mijn haakpatroon en opeens kreeg ik een idee voor ene nieuw soort rammelaar is hij niet super leuk? ...