Welkom

Welkom op mijn blog, hier deel ik alles wat ik heb gehaakt met de (gratis) patronen of een link naar de patronen. Dit zijn oa. Knuffels, wagenspanner, speelgoed, cadeaus voor volwassenen en nog veel meer.

Geen zin/tijd/ervaring om zelf aan de slag te gaan? Mijn creatie's zijn ook te koop via BieKado bij Etsy

zaterdag 15 juli 2017

Haak een Earlybirdje

Al eerder schreef ik een bericht over het haken van Inktvisjes/ vogeltjes voor couveuse kindjes.
Zo richting de uitgerekende datum heb ik niet veel pojecten meer lopen en vind het fijn dat ik aan het einde van de dag 'klaar' ben. En omdat mijn zwangerschap zo voorspoedig verloopt vind ik het mooi om voor mensen waar het niet zo bij gaat ook iets te kunnen doen.

Daarom heb ik nog een aantal vogeltjes gehaakt voor de Stichting earlybirds fotografie

Ik had nog een potje met allemaal restjes garen, deze heb ik mooi kunnen opwerken.
Al gaat er toch meer garen in de staartjes zitten dan ik eerder had verwacht, daarom is het verstandig daar mee te beginnen of die uit een groter bolletje te haken.
Zie hieronder het resultaat van de restjes;




2 opmerkingen:

  1. Wat superlief van je! Een mooi, klein project maar een groots gebaar vind ik.
    Ik wens je alvast dat die laatste dagen van je zwangerschap nog rustig mogen verlopen en daarna een vlotte bevalling en een gezonde baby!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! de kleine man is inmiddels geboren en is goed gegaan en gaat nogsteeds goed. Wel 11 dagen na de uitgerekende datum dus heb ik nog wat vogeltjes extra kunnen haken.

      Ik had alvast wat berichten klaar staan om te publiceren en daar was deze er een van.

      Verwijderen

Cactus rammelaar

Ik heb al zoveel cactussen gehaakt met mijn haakpatroon en opeens kreeg ik een idee voor ene nieuw soort rammelaar is hij niet super leuk? ...