Welkom

Welkom op mijn blog, hier deel ik alles wat ik heb gehaakt met de (gratis) patronen of een link naar de patronen. Dit zijn oa. Knuffels, wagenspanner, speelgoed, cadeaus voor volwassenen en nog veel meer.

Geen zin/tijd/ervaring om zelf aan de slag te gaan? Mijn creatie's zijn ook te koop via BieKado bij Etsy

zondag 23 juli 2017

Letters haken

Hoera onze kleine man is geboren! 
En daar hoort natuurlijk iets creatief bij om hem aan te kondigen, daarom haakte ik de letters van zijn naam om voor het raam te hangen. En daarna kunnen ze als decoratie op zijn kamertje staan.

Ik heb de patronen voor de letters via pinterest gevonden. Nadat ik de S had opgeslagen en gehaakt ging ik voor de E en toen bedacht ik me dat er iedereen 'mag' meekijken wat ik pin en ik zo zijn naam al ga verraden. Vandaar dat ik de volgende link gebruikte daar staan alle letters bij elkaar. 
Ga je ook haken voor en ongeboren kind, gebruik je pinterest en moet de naam geheim blijven, pin dan het hele alfabet of 1 letter en klik een paar keer.

Het vosje haakte ik al eerder, speciaal voor onze kleine man. Wil je deze ook haken kijk dan bij Gehaakte vos.


Ik ben ongeveer net zo lang bezig geweest om de juiste kleuren en kleurencombi te vinden als dat ik over 1 letter heb gedaan. Eerst haakte ik met Drops Paris, resultaat zag er netjes uit maar over de kleur was ik niet zo tevreden. Ik heb gekeken naar wat ik nog had liggen en dat waren verschillende kleuren Saskia van de Wibra op naald nr. 3. Deze gebruikte ik voor Sophies garden en eigenlijk was ik Sophies garden nog aan het uitbreiden tot Sophies universe maar die ligt al een tijdje onaangeraakt in de kast.


Vind je gehaakte letters ook zo leuk maar heb je geen zin om te haken? Je kunt bestellen via de Facebookshop BieKado 

2 opmerkingen:

Cactus rammelaar

Ik heb al zoveel cactussen gehaakt met mijn haakpatroon en opeens kreeg ik een idee voor ene nieuw soort rammelaar is hij niet super leuk? ...