Welkom

Welkom op mijn blog, hier deel ik alles wat ik heb gehaakt met de (gratis) patronen of een link naar de patronen. Dit zijn oa. Knuffels, wagenspanner, speelgoed, cadeaus voor volwassenen en nog veel meer.

Geen zin/tijd/ervaring om zelf aan de slag te gaan? Mijn creatie's zijn ook te koop via BieKado bij Etsy

zaterdag 25 november 2017

Haakpatroon Dino ^ Draakje ^rammelaar

Ik heb weer zo'n leuk en makkelijk haakpatroon ontworpen dino of is het een draakje?
 
Het haakpatroon van de dinois te koop via Biekado on Etsy


voor dit draakje gebruikte ik Phildar Phil Coton 3:  42 Piscine en 45 Soleil met naald 2,5mm en een restje donderblauw voor de oogjes en mond.

Het is een makkelijk patroontje en weer stopte ik een piepertje in het hoofd voor dubbel speelplezier.
De stekels haak je aan het lijfje en hoef je er niet een voor een aan vast te naaien wat ik erg fijn vind aangezien dit niet echt mijn hobby is.

2 opmerkingen:

  1. Voor mij is het een dino en ik vind hem héél knap!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Ik vind het ook meer een dino, misschien als ik de stekels laat doorlopen tot op zijn koppie dat het een draak wordt.

      Verwijderen

Cactus rammelaar

Ik heb al zoveel cactussen gehaakt met mijn haakpatroon en opeens kreeg ik een idee voor ene nieuw soort rammelaar is hij niet super leuk? ...