Doorgaan naar hoofdcontent

Cactus haken ^ eigen patroon


update: 25/42017 Dit bericht is aangepast.

Eerder was ik opzoek naar mensen die het patroon van de cactus voor mij willen testen.


Inmiddels zijn een aantal lieve haaksters voor mij aan het testen en heb ik ookal wat reacties binnen.
Klik hier voor het resultaat van Micheline

Ik heb besloten dit patroon te gaan verkopen binnenkort open ik een Etsy shop maar eerst hebben we nog andere planen zie; mijn post

Wil je het patroon in pdf van de cactus mail dan naar blog.laan50@gmail.com prijs € 3,-








Eerder heb ik de cactus al gebruikt voor een wagenspanner mijn post; Boho wagenspanner 

Vandaar ook een tipi rammelaar. Het patroon van de tipi ga ik ook uitwerken. Maar ik wil nog zoveel doen en haken..






The English pdf pattern of the cactus is for sale.
Send a mail: blog.laan50@gmail.com
Price € 3,- 






Reacties

  1. supertof idee, dat ik alvast eens wil uitproberen, heb zelf al een een cactuskussen gemaakt, is precies zo een beetje hetzelfde maar in het mini, wil het voor u wel eens uitproberen, zal je een mailtje sturen
    in ieder geval proficiat
    Micheline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kijk in je mailbox. IK ben benieuwd of je eruit gaat komen

      Verwijderen
  2. Jeejjjj ik mag ook gaan testen! Super leuk ;) foto's gaan snel volgen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil ook gerust nog testen. Kan het deze namiddag nog doen voor je! X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jo-Lynn, Stuur me even een mailtje! Groet, Dii

      Verwijderen
  4. Heel erg leuk! Ook de tipi!!! Ik ben verliefd!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten van deze blog

Wagenspanner vlinders ^I^

Voor mijn kleine nichtje heb ik een wagenspanner gehaakt met vlinders, ze is afgelopen zomer geboren.




De ouders zijn niet zo fan van roze, toch wilde ik het een beetje meisjesachtig houden en heb er daarom voor gekozen de lijfjes van de vlinders met lila te haken. En dit in combinatie met de stoere kleuren voor de vleugels.

Patroon vlinder
Om de wagenspanner af te maken heb ik er 2 Hartjes bij gehaakt krijgt hij precies de juiste lengte, en de blauwe hartjes kleuren mooi bij de wagen.


Op verschillende site's worden mooie houten clips voor wagenspanners aangeboden, deze heb ik besteld maar ik snap zelf toch niet echt hoe je die dan vast moet klippen. De ringen uit een speelsetje die ik al heb passen wel makkelijk. 
Toen liep ik bij de action tegen een setje mooie doorzichtige ringen aan. Deze kosten bijna niets het zijn namelijk ringen om en douchegordijn mee vast te maken. Ze werken perfect als ringen voor een wagenspanner.
Ik zal ze zelf niet als kinderspeelgoed gebruiken maar je moet …

Vlinder ^I^ knuffel haken

Dit keer heb ik een vlinder knuffel gehaakt.
De wagenspanner met vlinders was al erg leuk en daar wilde ik nu ook een knuffel bij haken. Maar dan moet je nog een patroon vinden, daar zijn er niet veel van en dan de meeste koop patronen. Maar toch is het mij gelukt, hiervoor heb ik 2 patronen gecombineerd.

Voor het lijf gebruikte ik dit Patroon de kol heb ik niet gehaakt, in plaats daarvan heb ik de nek iets verder doorgehaakt.

Voor de vleugels en de antennes op het mutsje gebruikte ik dit Patroon
Voor de bovenkant van de vleugels heb ik eerst een aantal rijen met geel gehaakt. De stipjes heb ik er later op genaaid.




Wagenspanner vlinders

Geen zin om te haken, de knuffel en wagenspanners zijn nu ook te koop
via de Facebookshop BieKado

Olifant knuffel

Met het gratis patroon van All about Ami heb ik dit schattige olifantje gehaakt.

Het is even puzzelen met hoe je de pootjes onder het lijfje krijgt maar dit is on de omschrijving duidelijk uitgelegd. Zelf vind ik het altijd erg mooi het lijfje doorloopt i.p.v. dat je de pootjes er later aan naait.
Dat naaien is ook niet mijn favoriete klusje, ik vind het altijd spannend of alles nog klopt en de oren ed. op dezelfde hoogte zitten. Vaak wordt het een aantal keren proberen, het hoeft niet perfect te zijn want het is handwerk en in de natuur is ook niet alles perfect maar hier moet op het eerste gezicht wel kloppen.

Maar hij is af en ik ben erg blij met het resultaat!

Geen zin om te haken, de knuffel is nu ook te koop via de Facebookshop BieKado